Just nu har vi driftstörning på Min sida för vissa patienter med pågående rehabilitering. Vi arbetar på en lösning.

Patientavgifter

Vi följer Region Stockholms riktlinjer för patientavgifter. Det innebär att den vård du får hos oss omfattas av högkostnadsskyddet. Har du frikort är dina besök avgiftsfria, annars betalar du tills det du nått gränsen för frikort. Om du inte kan komma på ditt besök eller behöver boka om det är det viktigt att du meddelar oss senast 24 timmar innan besöket. Annars riskerar du att bli debiterad i enlighet med Region Stockholms riktlinjer. Frikort gäller inte vid sent återbud eller uteblivet besök.

Betalsätt

Hos oss kan du betala med kort, vi tar Visa och Mastercard. Observera att vi är en kontantfri mottagning.

Fakturafrågor

Fakturor skickas med post till din folkbokföringsadress. Om du önskar ta emot fakturor via e-post ber vi dig meddela oss via faktura@ktrehab.se.
Har du fått en faktura från oss och har en fråga kring fakturan? Då är du välkommen att kontakta oss på faktura@ktrehab.se. Innan du kontaktar oss ber vi dig kontrollera följande:

    • Om du är pågående patient och har fått en faktura för ett besök så kan ditt frikort ha löpt ut. Du kommer då bli debiterad patientavgifter för dina besök tills du når taket i högkostnadsskyddet och automatiskt får nytt frikort. Du kan kontrollera status för frikort genom att logga in på 1177.

    • Om du har tappat bort en faktura eller undrar om du redan betalt en faktura kan du kontrollera detta genom att besöka Min faktura Fortnox Finans. Logga in med BankID”

Inloggningsida för Utmattningssyndrom

Inloggningsida för Smärtrehab